Moldova: O doză de adrenalină la înălțime

a1

Am escaladat stâncile de la nordul Moldovei. Mai exact, stâncile din apropierea satului Cobani din raionul Glodeni. Am escaladat stâncile cu mâinele goale, fără echipament. Atunci m-am cățărat pentru prima dată pe niște stânci, iar adrenalina a fost incredibilă. Nu am avut cine știe ce echipament, dar cu mult curaj m-am aruncat în gol și am savurat aventura. Nu m-am panicat, dar pe tot parcursul escaladării simțeam o fierbințeală în palme de la funia care era foarte subțire. Mă bucur că am avut un oarecare echilibru cu toate că eram puțin încordat.

a2a3

Vremea a fost destul de bună, iar înainte de a simți emoția escaladării, instructorul nostru Bogdan ne-a explicat tehnicile pentru manevrele de coardă și a celor pentru cățărare pe stâncă. Acolo sus  pe buza stâncilor, ne-am bucurat de natură și de peisajele naturale din zonă.

a4a5

A fost o aventură la limită și de neuitat pentru toată viața. De câteva ori mi-au intrat degetele în câteva crăpături ale stâncii și cu mare dificultate am reușit să cobor. Am avut susținerea antrenorului, dar fără control, echilibru și forță nu faci nimic.

a6

Formațiunile stâncoase naturale de la Cobani creează un tablou superb. E minunat să priveşti de sus satul Cobani, să vezi tablourile frumoase pline de simplitate şi firesc. Peisaje de aici încântă privirea şi liniştesc sufletul, iar oamenii, cu care stai de vorbă, ai impresia că într-un fel sau altul şi-au împletit destinul cu stâncile. Cine ajunge la Cobani v-a rămâne uluit de aceste splendori naturale.

a7

În concluzie: Sunt dependent de adrenalină. Abia aștept să-mi alimentez încă o dată apetitul pentru o nouă aventură.

CObani

Lasă un răspuns

