O vizită la Castelul Peleş

DSCF0901

Castelul Peleș

DSCF0873

Am fost și eu la Peleș în week-end-ul trecut. Nu știu dacă aș putea spune mai multe față de toți cei care au fost deja acolo.

DSCF0879

Eu visam să văd castelul Peleș căruia nu îi călcasem pragul niciodată. Am ajuns la Peleș la sugestia unor prieteni și nu regret decât că nu am vizitat mai devreme această bijuterie.

DSCF0891

Am fost încântat de frumusețea locului și cu toate acestea cred că merită să vedeți Peleșul, o adevărată operă de artă.

DSCF0885

Lasă un răspuns

