Brașov, tu m-ai dat gata!

Am ajuns la Brașov! Era o vreme superbă! Mi-am ridicat privirea, iar imaginea m-a…surprins total!

Cu rucsacul în spinare mergeam pe o străduță îngustă. Undeva se auzea o rumoare din ce în ce mai violentă și am început să-mi grăbesc pasul. Am ajuns în Piața Sfatului. Era frumos! Copii, tineri și bătrâni stateau și admirau soarele tomnatic. Terasele erau arhipline. Am găsit și hotelul. M-am cazat și mi-am lăsat lucrurile în cameră. Am ieșit afară!

Am stat la terasă în Piața Sfatului! Aerul de munte învăluia atmosfera! Mă simțeam foarte bine. Nu mă gândeam la nimic.

Miros, gust…plăcere

Am zărit „Biserica Neagră”, un simbol al orașului! Fiind construită prin anul 1380, Biserica Neagră domina, prin impozanţa ei, Piaţa Sfatului. Am apreciat arhitectura medievală a clădirilor care era păstrată în cele mai bune condiţii.

Am ales să mă plimb prin oraș. Străduțele ce şerpuiesc printre clădirile încărcate de povara anilor m-au cucerit.

Cu aparatul de fotografiat gata de atac…am văzut în depărtare un geam „înțelept”. Era pentru prima dată când am văzut așa ceva. Bună strategie a aplicat librăria! Bravo!

Erau foarte mulți turiști: nemți, olandezi, francezi, ruși și moldoveni.

Am fost pentru prima dată la Brașov! I-am promis orașului că voi fi un turist fidel!

Curăţenia şi civilizaţia care mă înconjura mă facea să mă ducă cu gândul că am păşit în altă ţară, cu mult mai civilizată ca a noastră, care-şi respectă tradiţiile şi turiştii.

Recunosc sincer ca Brașovul este orașul în care mi-ar plăcea să locuiesc.