Georgia: Am jucat fotbal în ploaie

04

Fotbalul pe nisip este unul dintre cele mai spectaculoase sporturi de vară. După o baie în apa sărată și câteva beri reci, poți încinge o partidă de fotbal pe nisip alături de prieteni. Au mai rămas câteva zile până vine vara, soarele deja s-a cazat la malul mării, iar stațiunile își așteaptă cu nerăbdare turiștii.

01

Cei mai mulți dintre noi merg la mare pentru a lenevi pe plajă cu o bere rece, sau pentru o baie bună în apa caldă. Însă o partidă de fotbal pe plajă poate fi o experiență incredibilă pe care nu o vei uita niciodată.

Cred că cea mai frumoasă experiență pe care am trăit-o la mare a fost să joc fotbal pe nisipul fierbinte. În vara lui 2011 am jucat fotbal alături de prietenii mei moldoveni și georgieni în stațiunea Grigoleti (Georgia). Am format două echipe, am ales antrenorul și a fost dat startul. Ce a urmat? Răspunsul: Adrenalină, viteză, ambiție, emoție, energie, victorie, fericire.

03

A fost un fotbal spectaculos, iar între timp a intrat și ploaia în joc. Ne-a udat până la piele, nisipul ne împiedica să jucăm, iar noi nu ne-am lăsat bătuți. Jocul a continuat până s-a oprit ploaia. M-am simțit extraordinar de bine și vă recomand să încercați această experiență.

02

Grigoleti este unul dintre satele transformate în staţiuni de pe coasta Mării Negre. Aici se formează o zonă cu climat subtropical umed, iar temperatura aerului în timpul verii variază între 24-35 grade C. Stațiunea Grigoleti este foarte frumoasă, iar nisipul negru de pe plajă devine pentru turiști cea mai atractivă minune naturală.

DSC_1583_DSC0523

map s

Lasă un răspuns

