O scurtă vizită în Mediaș

Mediaș, jud. SIBIU –

Când am ajuns în Mediaș mi-am zis „Laissez les bons temps rouler!” („Să înceapă distracția!”). Am vizitat pentru prima dată acest oraș la începutul lunii mai 2015 într-o călătorie prin inima Transilvaniei.

Am fost impresionat de arhitectura clădirilor din centrul istoric, de atitudinea pozitivă a localnicilor, talentul artiștilor de stradă, gălăgia teraselor, dar și de multe alte ispite.

3

Mediașul este un oraș pitoresc, centrul istoric apare ca un muzeu în aer liber, iar monumentele medievale din piața castelului sunt unice. Orașul are o vechime de peste 7 secole, fiind menționat pentru prima dată, într-un document istoric în anul 1267, astfel fiind unul din cele mai vechi orașe ale României.

18

Zona mea preferată a orașului este centrul vechi cu casele ornate, mari, istorice, dar și unele dintre cele mai bune și elegante restaurante și terase. Am petrecut câteva ore rătăcind pe străzile pietruite și am admirat arhitectura veche de secole. Printre obiectivele turistice pe care le-am admirat în Mediaș sunt: Turnul Croitorilor, Turnul Trompeților, Turnul Clopotelor, Casa Schuller (1588) Turnul Forkesch, Turnul Pietrarilor și Turnul Fierarilor.

16

Mediaș va avea mereu un loc special în inima mea și va fi o destinație mereu în vogă. Orașul este un oraș superb și bine conservat, un oraș medieval cuplat cu o istorie bogată, parcuri frumoase și pline de romantism. Energia orașului, poveștile, oamenii și muzica face din Mediaș unul din cele mai electice și vibrante orașe din România.

10

Mediaș (în germană Mediasch) este un municipiu și al doilea oraș ca mărime din județul Sibiu, România. Orașul este așezat în bazinul mijlociu al râului Târnava Mare și situat la o distanță de 39 km de Sighișoara și la 55 km de Sibiu.

Galerie foto:

562141213117980117200

Text&Foto: Mircea Mitrofan

Lasă un răspuns

