Eforie Nord. O zi cu EA în mare

În Eforie Nord apele fac minuni. Considerată o stațiune balneoclimaterică, Eforie Nord este vizitată de foare mulți turiști obsedați de băile cu nămol (vezi aici detalii despre Eforie Nord).

10986800_1616888881900918_445933753404141501_n

Împreună cu o domnișoară de 17 ani și 4 luni am trăit o experiență de neuitat pe litoralul românesc. Am admirat peisajele frumoase din Eforie, ne-am scăldat nebunește în apa limpede și albastră, am dansat printre valurile spumoase, ne-am certat de la puținele fotografii, dar în realitate aveam mii, alergam prin apă și țopăiam după pescăruși, înotam ca două broaște în buza mării, criticam trupurile de pe plajă unse cu loțiune, căutam scoici în nisip și râdeam cu poftă de fiecare dată de un personaj care ne ruga să-l fotografiem într-o poziție de mare DIVĂ!

Am făcut și noi la rândul nostru fotografii în apă, sub apă, pe vapor, pe lângă vapor, cu picioarele în apă, în nisip… . Aceste sesiuni foto erau mereu un motiv în plus de ceartă, dar până la urmă se transformau într-un moment plăcut.

Ne-am cazat la IBIZA (hotelul Ibiza*** din Eforie Nord). Un hotel frumos și romantic, situat chiar în centrul stațiunii. Camera era primitoare, dotată cu un mobilier nou și elegant, un balcon generos, minibar, baie proprie dotată cu cabină sau cadă cu hidromasaj și multe alte facilități și servicii de calitate. Ne-am simțit bine aici, am avut parte de cele mai relaxante momente, am gustat cele mai bune mâncăruri și ne-am bucurat de o seară specială care s-a încheiat cu o degustare de vinuri Mimi din R. Moldova.

A doua zi ne-am urcat într-o barcă și ne-am lăsat duși de valuri. Totul în urma noastră se pierdea în zare. Ieșirea în larg ne-a încărcat bateriile și ne-am bucurat de cele mai simple plăceri: marea albastră și strălucitoare, stoluri de pescăruși, delfinii… . La întoarcere ne-a izbit tot felul de arome amestecate de cafea, pește prăjit, turtă dulce și porumb fiert.

Noi stăteam până târziu în noapte, ne mai luam 2-3 prieteni și mergeam pe plajă. Și, pe întuneric intram desculți prin apa rece și nisipul umed, apoi tremuram cu o bere în mână și povesteam tot felul de nimicuri. Într-o seară am invitat-o la un dans…Ce emoționată era. …Băteam apoi în doi cărarea / Pe-argintul țărmului pustiu / Și se uita geloasă marea / La tânăra cu chip mlădiu (Fata și marea de P. Zadnipru)

În Eforie Nord am luat micul dejun la hotelul Ibiza***, prânzul la Complex Hotel Vera***, iar cina la restaurantul Complexului Hotelier Steaua de Mare***.

În cazul în care veniți în Eforie Nord vă recomand cu toată încrederea hotelurile: Ibiza***, Complexul Hotel Vera***Complexul Hotelier Steaua de Mare, Fortuna***, Europa****, Apollo***Ovicris**, Pensiunea Roxana***, Union***Mondial****, Mirage**** și Complexul Bran Brad Bega****(vezi foto).

Am ajuns pe litoralul românesc cu ajutorul Federației de Promovare a Turismului din Moldova, Asociaţiei Litoral – Delta Dunării  și turoperatorului Paradis – Vacanţe de Vis  în cadrul unui #Off la Mare desfășurat în perioada 9 – 14 iunie 2015.

AIbum foto aici

Text&Foto: Mircea Mitrofan

Lasă un răspuns

