Neptun: Paradis Land

Neptun, jud. MANGALIA – 

Cel mai cumplit coșmar al unui iubitor de adrenalină e o misiune care începe cu n-o poți rata pe asta“.

000001

Mereu am avut o oarecare teamă de înălțimi. Acolo, sus, la linia de start, ți se face pielea de găină, ți se zburlește părul sau îți tremură picioarele. Pe muchie de cuțit te ambiționezi și te arunci în gol. Aceste emoții m-au încearcat la Paradis Land (www.paradisland.ro) din stațiunea Neptun.

000002

Paradis Land este primul parc de aventură de pe litoralul românesc, construit în 2015 în pădurea Comorova de la Neptun. Ghidat de sloganul „mare & aventura”, Paradis Land este locul perfect pentru petrecerea timpului liber înconjurat de natură. Paradis Land este o lume aventuroasă, cu multe surprize, ce se afla sub emblema piraților. De aceea mascota parcului este temutul Capitan Barbarossa.

00000001

După ce am fost echipați cu ham (Radialis Comp), cască (această cască își păstrează supremaţia și după 22 de ani de utilizare), frânghii și curele (Kitul Belay), un reprezentant al parcului ne-a făcut instructajul.

00000000002

Primul lucru pe care l-am făcut a fost să aleg un traseu cu 11 tiroliene (lungimea totală se apropie de 1200 metri). M-am urcat cu mare dificultate și sunt convins că râdeau toţi de mine la felul cum mă mișcam. La un moment dat am vrut să mă dau jos, dar cine să te dea jos?

Mă balansam atât de tare pe funii că aveam senzaţia că îmi vine sfârșitul. Zborul pe tiroliană îmi furnica tot corpul și trăiam o emoţie extraordinară. Aș fi repetat această experiență de neuitat, dar erau și alte trasee pe care am vrut să le încerc, plus că la tiroliană m-am ales și cu câteva zgârieturi (dulce amintire).

IMG_8489

La Paradis Land sunt 14 trasee de diferite grade de dificultate, începând de la trasee foarte uşoare, la 1 metru înălţime de sol, care se adresează în special copiilor 4-8 ani, până la traseele negre şi roșii, care sunt la înălţimi de 10,12 metri de la sol, cu jocuri între copaci foarte dificile care presupun mult curaj, multă adrenalină şi inventivitate la faţa locului.

Al doilea traseu pe care l-am încercat a fost mult mai complicat, dar s-a meritat. Am parcurs Traseul ALBASTRU, compus din 11 ateliere cu platforme amplasate la o înălţime de maxim 9 m. A fost greu și eram deja obosit la al 2-lea sau la al 3-lea atelier. Pe acest traseu era și o bicicletă suspendată prin copaci. Când am urcat-o m-au luat fiorii și aveam mereu în gând ideea că sunt faţă-n faţă cu moartea.

0000000000000001

Preţul unui bilet la Paradis Land este de 35 de lei, pentru copiii de până-n 14 ani, pentru cei cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani sau studenţi, tariful este 40 de lei, iar pentru adulţi 50 de lei.

 

În concluzie traseele de la Paradis Land au fost pentru mine ca niște filme de groază extrem de plăcute! Este obligatoriu să încercaţi așa ceva măcar o dată-n viaţă!

Am ajuns la Paradis Land (Neptun) cu ajutorul Federației de Promovare a Turismului din Moldova, Asociaţiei Litoral – Delta Dunării și turoperatorului Paradis – Vacanţe de Vis  în cadrul unui #Off la Mare desfășurat în perioada 9 – 14 iunie 2015.

Text&Foto: Mircea Mitrofan

 

Lasă un răspuns

