În largul Mării Negre cu vaporul Euphoria

fs

M-am urcat cu Ana în vaporul Euphoria și ne-am dus. Unde? Nici noi nu știam. În jumătate de oră avea să admirăm apusul, iar cerul dădea semne că se apropie fenomenul. Totul era sublim! La un moment dat am zărit câteva creaturi în apă care se ridicau la suprafață atât de misterios…Erau delfinii care se luau la întrecere cu Euphoria.

Ana era fericită, eram și eu… . Valurile și iar valurile… . Apusul făcea ca marea să ardă… . Ana luase binoclu să vadă și ea necunoscutul, iar eu îi pregăteam amintiri cu aparatul de fotografiat. Râdea…

DSCF7204

Îi admiram îndrăzneala… . La un moment dat a luat cârma în mână și avea să fie singura stăpână a valurilor preț de câteva secunde.

Ana era o fată simplă, cu un zâmbet molipsitor. Sinceră și prietenoasă. Timp de o oră am cutreierat cu ea întinderile Mării Negre și a fost foarte frumos. Pe vapor ascultam muzică din anii ’90 și atmosfera era incendiară. Dansam și cântam. Într-un cuvânt: ne prosteam! Așa-s tinerii nebuni, cu poftă de viață.

DSCF7197

Era liber la distracție! Ne plăcea atât de tare. Delfinii se îndepărtau de noi. Pescărușii se apropiau cu prea multă îndrăzneală. Aveau și dreptul. Sunt stăpâni la ei acasă.

La întoarcere am zărit cormoranii. Intrau în apă și ieșiau în același timp cu un ditamai pește în cioc.

Pe faleză ne așteptau prietenele Elena și Cătălina. Împreună am plecat să ne plimbăm. Peisajul încet, încet se pierdea în noapte…

121

Am ajuns pe litoralul românesc cu ajutorul Federației de Promovare a Turismului din Moldova, Asociaţiei Litoral – Delta Dunării  și turoperatorului Paradis – Vacanţe de Vis  în cadrul unui #Off la Mare desfășurat în perioada 9 – 14 iunie 2015.

Text&Foto: Mircea Mitrofan

 

Lasă un răspuns

