FOTO Experimentul de astăzi de la Târgul de Turism de la Romexpo

Astăzi am vizitat Târgul de Turism de la Romexpo. Am avut ocazia să discut cu foarte mulţi reprezentaţi ai agenţiilor de turism din ţară şi din străinătate. Anul acesta am refuzat să mă încarc cu pliante şi oferte turistice distribuite de agenţii.

Am luat decizia la intrare să discut cu oamenii care propun oferte şi destinaţii, care merg şi descoperă atracţiile turiştilor şi le propun apoi vizitatorilor. Am discutat cu oameni pasionaţi de turism şi am iniţiat colaborări pentru anul 2016. Acest  târg a fost un experiment de comunicare, iar rezultatul a fost unul extraordinar.

Mi-am făcut foarte multe cunoştinţe şi sper să colaborăm pe viitor. Am plecat de la târg cu multe destinaţii turistice planificate pentru 2016 şi poate cel mai valoros lucru este faptul că am câştigat contacte.

În 2016 mi-am propus să vizitez India, Portugalia, Spania, Malta, Iordania, Venezuela, Italia şi Turcia. Astăzi am vorbit cu reprezentanţi ai agenţiilor de turism care propun oferte în aceste destinaţii. În premieră le-am vorbit unor agenţi de turism despre blogul meu. Am pregătit special de acasă un flyer de prezentare a blogului cu datele de contact.

La târg nu au lipsit concursurile pentru turişti, momentele artistice, ofertele gastronomice specifice ţărilor participante şi oamenii deghizaţi în diverse personaje. Un târg foarte colorat în stand-uri şi oferte turistice.

Mulţumesc reprezentanţilor agenţiilor de turism pentru discuţia productivă de astăzi: Paralela 45, Christian Tour, Abeer Tours, India Tourism Frankfurt, ZTour, Malta Travel, Cocktail Holidays, Karpaten Turism, Mareea, Ambasada Republicii Bolivariene Venezuela în România, etc.

Mâine este ultima zi de târg. Mergeţi şi găsiţi cele mai bune oferte pentru anul 2016. Oamenii sunt deschişi să discute cu Dvs. şi vă oferă sfaturi utile în materie de călătorii. Sejururi greu de refuzat, croaziere de vis, city break-uri memorabile, călătorii de aventură şi lista continuă.

19 30296 214 17 1582316 26 1020 3 941

Lasă un răspuns

