„Vacanțele lui Mircea” la eTravel Conference 2016

Îmi plac discuțiile lungi despre turism, oamenii care vorbesc cu pasiune despre meseria lor, evenimentele din industria turismului care te inspiră… Îmi place să vorbesc cu profesioniștii din turism și să le fur meseria. Îmi place să-i ascult și să pun în practică ideile cele mai interesante. 

O astfel de ocazie am avut săptămâna asta, pe 26 octombrie, unde am participat în premieră la eTravel Conference 2016, primul eveniment de comerț și promovare online dedicat industriei de turism din România. Blogul de turism „Vacanțele lui Mircea” a fost printre bloggerii parteneri eTravel Conference 2016.

20161026_085409

Profesioniștii din industria turismului s-au întrecut în speech-uri explicând care sunt noile tendințe în domeniul turismul online și ne-au spus ce provocări și oportunități ne așteaptă în turismul românesc. Pot să vă spun că experiența eTravel Conference a fost ca o aventură pentru mine. O aventură cu multă lume, diverse informații, sfaturi, povești, tehnologii, inovații, tendințe…

20161026_093835

Apreciez oamenii care spun lucruri incredibile trecute prin experiența lor de viață. Mă bucur că ocaziile au fost la eTravel Conference. Este important să înveți de la profesioniști dacă îți dorești să fii profesionist în domeniul tău de activitate. Mă bucur că am putut afla multe lucruri într-un spirit competițional de la: Anna Rufo (Display Sales, TripAdvisor), Thomas Bangert (Director Display EU, TripAdvisor), Kamil Marhevsky (TravelClick Inc.), Pawel Radolinski (HRS Group), Dragoș Atanasiu (Eurolines România), Călin Ilie (Federația Industriei Hoteliere din România), Lucian Boronea (Accent Travel & Events), Antonio Nițu (Aerotravel Lufthansa City Center), Remus Vișan (Paravion), Ioana Dobrescu (Kronwell Brasov Hotel), Alexandra Rusu (Expremio Marketing), Mădălin Măncilă (Traveo.r0 / Accent Travel & Events), Anca Dușe (TUI TravelCenter), Răzvan Pascu (Consultant Marketing Turistic), Oana Toma (Hadar Chalet) și mulți alții.

20161026_091633

Lecția pe care am învățat-o la eTravel Conference: „Good content isn’t about  good storytelling. It’s about telling a true story well”. Voi încerca să aplic asta pe blogul „Vacanțele lui Mircea”. La conferință am învățat cum să folosesc calitativ marketingul online. Cum să postez articole în fiecare zi ca să fie autentice și personalizate. Să aplic regula 80/20 (conținut/publicitate) și să pun mai mult conținut video pe blog, să fac fotografii de calitate, să folosesc concursurile, hashatg-uri, travel trips and tricks, lucruri interesante și neștiute. O nouă tendință în domeniu este faptul că se caută site-uri de travel ușor de accesat prin video sau fotografii.

20161026_164725

Ce pot să spun despre organizarea evenimentului? Numai cuvinte de laudă! Privitorul e adesea cel mai în măsură să observe detaliile, critica, subtilitățile. De data asta, evenimentul a fost o reușită și ca să vă convingeți vă invit să participați în 2017!

Mulțumesc organizatorilor pentru această oportunitatea de a participa la eTravel Conference 2016! Acum drumul meu se încarcă de sens și abia aștept să produc noi schimbări pe blog.

Galerie foto:

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

