Roman Plaza, hotelul unde gazdele te țin pe palme

La începutul lunii noiembrie am petrecut trei zile într-o oază de lux, ospitalitate, frumusețe și relaxare. În acest loc mă simțeam îndepărtat de lumea obișnuită și copleșit de atenția exagerată a gazdelor. Noi, vizitatorii, am avut parte de răsfățul binemeritat! 

Pe 4 noiembrie am fost la Roman și am fost cazat la Hotelul Roman Plaza**** . Când am intrat în hotel am fost teleportat într-o altfel de lume. M-am apropiat de recepție și am fost salutat cu un zâmbet larg. Între timp a venit la mine un chelner cu o tavă plină cu pahare. Am luat o băutură și am început să admir arhitectura interioară a hotelului, mobilierul prețios și obiectele de decor. Momentul de „bun venit” s-a consumat repede. Mi-am luat bagajul și emoționat de această atmosferă am renunțat să aștept liftul și am urcat pe scări până la etajul doi. Am mers până în capătul holului și pe ultima ușă era trecut numărul 204. Era camera mea.

1

Hotelul Roman Plaza**** este situat chiar în centrul orașului Roman, pe Bulevardul Roman-Muşat nr. 26, la o plimbare de 5 minute de catedrala episcopală romano-catolică. Hotelul se află pe artera principală de circulație a Moldovei și la intersecția cu cele mai importante orașe: Iași, Bacău, Suceava, Vaslui și Piatra Neamț. Complexul Roman Plaza oferă servicii excelente de cazare (Hotel Roman Plaza), bucătărie gourmet (Restaurant Roman Plaza), produse rafinate de patiserie-cofetărie (Cafe Roman Plaza) şi ofertă diversă şi selectă de servicii wellness și spa (Roman Plaza Spa). Serviciile de 4 stele plus sunt disponibile la preţuri de 3. Proprietarul complexului este doamna Nușa Chiriac.

Când am intrat în cameră am simțit tot confortul ăla pe care ți-l dorești atunci când pleci de acasă. Am lăsat bagajul jos și m-am aruncat în pat. Am stat așa preț de câteva minute apoi m-am ridicat să dau la o parte draperiile. Am avut parte de și mai multă lumină, dar mult mai specială a fost panorama ce mi s-a deschis în fața ochilor. Camera era dotată cu un mobilier cu ștaif, un pat generos, minibar, televizor cu ecran plat și canale prin cablu, sistem de climatizare, acces la internet, telefon și detector de fum. Când am intrat în baie am fost surprins de stilul modern în contrast cu interiorul camerei. Decorată modern, spațioasă și complet utilată, baia era dotată cu cabină de duș, uscător de păr și produse cosmetice. Am făcut un duș fierbinte apoi am coborât în restaurant.

2

Ajuns în restaurantul hotelului am rămas plăcut impresionat de spațiul generos și spectaculos amenajat: designul inspirat de stilul clasic al sec. al XIX-lea, mobilierul din piele albă, oglinzile venețiene, mica vinotecă și un primitor classic lounge în care se afla un pian. Confortul l-am simțit din clipa în care am luat loc pe canapea. Amplasamentul meselor era astfel gândit încât să dea o notă de intimitate și să asigure confortul pentru două până la patru persoane. Am tras cu ochiul peste lista de meniuri: consistentă și sofisticată. Varietatea cuprindea meniuri de la bucătăria tradițională românească până la preparate gourmet internaționale cu accente mediteraneene, de la gustări rapide până la meniuri complexe. Chelnerul ne-a adus un meniu tradițional. Ispitele culinare au  fost potolite imediat și stinse cu un vin alb. Un clocot de râsete a început să anime atmosfera…

10

În cea de-a doua seară am coborât în crama Ancuța, situată între Hotel Roman Plaza și City Garden. La prima vedere mi-a plăcut designul rustic al restaurantului, atmosfera caldă și prietenoasă, taraful cu lăutari, mobilierul cu tapițerii tradiționale românești și colecția impresionantă de lămpi suspendate. M-am așezat la o masă lângă șemineu. Zeci de lumânări aprinse, dovleci și funii de usturoi decorau spațiul. Lângă toate acestea era o colecție impresionantă de vinuri roșii. A început să ne plouă în gură de la mirosurile ispititoare de bucate tradiționale. Mușchi de vită, cartofi țărănești, murături asortate, turte pe plită și alte delicii culinare au fost curcubeu pe cerul gurii. Bucatele au fost stinse de ulcioare cu vin până târziu în noapte, iar lăutarii ne-au înveselit cu sârbe, bătute, hore și romanțe. Acolo mi-am adus aminte de o vorbă: „Când ne-o fi mai rău să ne fie ca acum!”

p1100278

În concluzie: locul te face să te simți bine cu adevărat. Am avut parte de mult răsfăț, ospitalite, confort, bună dispoziție și experiențe de neuitat. Roman Plaza**** rămâne unul dintre cele mai frumoase hoteluri în care am stat vreodată. Am plecat de la acest hotel cu o colecție de amintiri frumoase. Mulțumesc doamnei Nușa Chiriac pentru primirea caldă!

Galerie foto:

11a344a5678911121617181920212223

Am stat la Hotelul Roman Plaza**** cu suportul agenției Innovation Travel în cadrul evenimentului Infotrip Neamț – Hotel Roman Plaza și Hanu Ancuței. Mulțumesc Innovation Travel!

1535473_1432274203656450_1339881061_n

Text&Foto: Mircea Mitrofan

Lasă un răspuns

