Cazare la 4 stele în Budapesta

Când am fost la Budapesta m-am cazat la cel mai în vogă hotel din urbe. Este vorba de Hotelul President****, apreciat pe plan național și foarte cunoscut la nivel internațional, fiind situat în inima orașului Budapesta, la aproximativ 10-15 minute de mers pe jos până la fluviul Dunărea. 

Trei zile am stat în acest hotel elegant și luxos. Am avut parte de multă atenție, confort și servicii de foarte bună calitate. Fiind un hotel pretențios, VIP-urile din străinătate îi calcă pragul pentru răsfăț, lux, relaxare, liniște și intimitate. Cântăreți, muzicieni, sportivi de talie mondială și politicieni au fost în vizită la Hotelul President**** din Budapesta. Printre ei se numără cântărețul Eros Ramazzotti, muzicianul Dr. Alban, campionul mondial la box, Mihály Kótai și primul astronaut al Ungariei, Bertalan Farkas. Pe un perete al hotelului erau portretele tuturor vedetelor cu autografe.

0

Hotelul President**** din Budapesta a fost deschis în 2009 pe strada Hold. Hotelul se află lângă Banca Naţională a Ungariei şi ambasada SUA. Hotelul dispune de 108 camere. Fiecare cameră este dotată cu aer condiţionat, TV prin satelit, minibar și acces gratuit la internet. În hotel există un local elegant, numit Intermezzo Café & Restaurant, care oferă preparate naţionale şi internaţionale. Hotelul President oferă un centru de wellness, o piscină cu hidromasaj lungă de 15 metri, o saună, un studio de fitness și o terasă pe acoperiș cu vedere panoramică.

4

De la intrarea în hotel și până la recepție am parcurs un hol lung, spațios și frumos decorat. Holul semăna mai mult ca un bulevard, ornamentat cu coloane romane de o simplitate și eleganță aparte, pardoseală din marmură, cu multe felinare, o mulțime de ghivece cu flori exotice și canapele confortabile. Mi-a atras atenția un vultur care era prizonier într-un cub transparent de sticlă. Avea inscrpiționat următorul mesaj: JADEIT EAGLE * 315000 carat * made in the  workshop of: Georg Otto Wild. În apropiere de recepție, în partea dreaptă, era un orologiu cu pendul foarte vechi. După ce am căscat gura admirând interiorul hotelului, mi-am luat o cafea și m-am așezat să răsfoiesc un ziar.

3

Am stat într-o cameră destul de spațioasă, la etajul 3. Am dormit excelent și m-am simțit foarte bine în acest hotel. Nu am nimic să le reproșez gazdelor. Camera avea două geamuri ascunse după draperiile colorate și dotată cu un pat generos, mobilier în stil Art-Deco, două canapele confortabile de culoare bej, televizor, două tablouri, minibar. Baia modernă, de culoare bej, dotată cu cabină de duș, prosoape moi, curate și parfumate, uscător de păr și articole de igienă.

2

Restaurantul cu stele Michelin al hotelului este deschis pentru micul dejun, prânz și cină. Bucătarii pun la dispoziția oaspeților preparate din bucătăria maghiară și internațională. În timpul verii, turiștii cazați pot mânca la terasa de pe acoperișul hotelului, care oferă priveliști spectaculoase ale orașului Budapesta. Hotelul oferă un heliport pentru clienții VIP și un apartament prezidențial care îndeplinește standardele de securitate ale NATO.

Ce poți vizita în apropiere de hotelul President?

Hotelul President este situat pe partea Pesta a fluviului Dunărea, o zonă liniștită și convenabilă pentru a vizita multe din atracțiile Budapestei. Cele mai frumoase grădini ale Szabadsag Ter sunt peste drum de hotel, în timp ce fluviul Dunărea, Clădirea Parlamentului, Muzeul de Etnografie, Opera Maghiară și Basilica Sf. Ștefan sunt toate la o plimbare de 10 minute. Palatul Dunării este, de asemenea, la mai puțin de 10 minute de mers pe jos. Există două stații de metrou din apropiere de hotelul President: Arany Janos Utca este la o plimbare de trei minute, iar Kossuth Lajos Ter este la opt minute de mers pe jos.

Galerie foto:

Text&Foto: Mircea Mitrofan
Lasă un răspuns

