Cazare la 4 stele în Bruxelles

Bruxelles, BELGIA – 

Când am fost la Bruxelles m-am cazat la Hotelul BLOOM****, situat lângă Grădina Botanică și în apropiere de bisericile Philadelphia și Gesù Kerk. În anul 2012, site-ul TripAdviser.com a plasat hotelul BLOOM pe locul 13 în topul celor mai trendy hoteluri din întreaga lume. 

Când am intrat în hotel am simțit multă căldură și intimitate. Interiorul hotelului era foarte colorat și atrăgător. La prima impresie aș spune că este o destinație perfectă pentru familiști și copii. Hotelul este decorat într-un stil aparte, de la recepţie şi sala pentru mic dejun până la baruri, restaurante şi săli de conferinţă. Lângă recepție erau mai multe canapele de culoare mov izolate de perdele din mărgele, oferind vizitatorilor intimitate, confort și relaxare. La recepție am vorbit cu o domnișoară în limba franceză. Mi-a cerut pașaportul și în două minute am primit cheia.

0

Hotelul Bloom**** din Bruxelles este situat pe strada Royale 250. Ultima dată a fost renovat în anul 2008, iar personalul hotelului numără aproape 200 de angajați. Unitatea de cazare are 305 camere, 12 săli de conferință, două restaurante, un bar, o sală de fitness, parcare privată (115 locuri). Ghidat după motto-ul „Stay away  from  the ordinary”, hotelul Bloom reușește să fie eco-friendly și îi face pe turiști să contribuie la salvarea mediului înconjurator.

1

Am urcat cu liftul. Holurile erau slab luminate, dar nu mă deranja acest lucru. Aveam trecut pe cardul de acces numărul 707. Am intrat în cameră și am rămas plăcut impresionat de pictura de pe perete. Mai târziu am intrat pe site-ul hotelului și am aflat că pictura a fost realizată de artista germană Sastrid Maria Gabriella Rubie. Am stat singur într-o cameră twin, dotată cu mobilier, un fotoliu confortabil cu suport pentru picioare, televizor, un mic spațiu pentru birou, un scaun de birou ergonomic, frigider, aer condiționat, minibar, seif, telefon, mașină de cafea, ceas deșteptător, conexiune gratuită la internet. Mi-a plăcut foarte mult  să admir de la geam panorama spectaculoasă a orașului. De la distanță puteai să vezi Atomium și primăria.

10

Baia era spațioasă, având o cabină de duș cu hidromasaj, uscător de păr, telefon, prosoape, articole de igienă, halate și papuci. În cabina de duș puteai să asculți muzică la radio și să te relaxezi cu un hidromasaj de vis. Menționasem mai sus că acest hotel este prietenos cu mediul înconjurător. Ei bine, pe mânerul ușii de la baie era un fluturaș cu următorul mesaj: „Dear guest, If you wish to contribute to our philosophy in saving  the planet, please hang back your towels. We encourage  you to put them  in your  bath tub  or shower if you  wish to have  them changed.  We thank you  for  your  blooming  participation in the respect  of the  environment”.

1a

În acest hotel nicio cameră nu seamănă cu alta. Proprietarii au avut o idee deșteaptă, iar despre asta au scris cele mai mari publicații internaționale. Atunci când au renovat în 2008, cei de la Bloom! au semnat un parteneriat cu ELIA (European League of the Institutes of the Arts), o organizaţie care reprezintă aproape 350 de institute de artă din 47 de ţări, şi i-au selectat pe cei mai talentaţi tineri artişti plastici. Aceştia, printre care şi 17 români, au pictat în stil propriu toate camerele, iar rezultatul este spectaculos, dându-i un aer unic hotelului. Toate camerele le puteți vedea pe site-ul hotelului.

2

Dimineaţa, oaspeţii se pot bucura de un mic dejun bogat cu omletă, şuncă, salată şi sucuri din fructe proaspete, iaurturi şi multe altele. Vă puteţi face singuri vafe la o rulotă de vafe parcată în sala de mic dejun. Smoods oferă un meniu modern, cu preparate de sezon şi specialităţi locale. Acest bar-restaurant spaţios este decorat cu 7 teme diferite. Barul serveşte o gamă largă de cocktailuri clasice şi speciale.

001

Este important să știți că hotel Bloom! nu e chiar în zona centrală a orașului, dar nici foarte departe de miezul urbei. Hotelul este situat în cartierul Botanique, lângă Grădina Botanică, la 20 de minute de mers pe jos de Grand Place și la 11 minute de mers pe jos (800 de metri) de Gara de Nord din Bruxelles, care asigură conexiune directă cu aeroportul oraşului Bruxelles. Pe un bilet am dat 7 euro de la gara de nord și până la aeroport.

dsci1527

Text&Foto: Mircea Mitrofan

Lasă un răspuns

