Cazare la 4 stele în Caucaz

Grigoleti, GEORGIA – 

Puțini sunt cei care se aventurează cu un sejur în zona Caucazului. Eu însă am avut ocazia să merg la mare în Georgia și să mă bucur de o altfel de experiență. Am stat 9 zile pe litoralul georgian și m-am cazat la un hotel de 4 stele din stațiunea Grigoleti.

Este vorba de Andamati Hotel & Resort****, o locație mai mult decât un simplu hotel. Situat pe malul Mării Negre, hotelul este o destinație de vis chiar și pentru cel mai pretențios turist. Am avut parte de condiții de cazare excelente, în cameră am avut un pat confortabil și am dormit foarte bine, am luat masa la terasa situată pe malul mării și am savurat diverse preparate din bucătăria georgiană, m-am scăldat în piscina hotelului umbrită de palmieri, am citit într-un hamac aflat în plantația de banane, m-am bronzat pe plaja privată a hotelului cu nisipuri magnetice și am înotat până la epuizare în apa caldă a Mării Negre.

3

Hotelul Andamati se află în cartierul Lanchkhuti din stațiunea Grigoleti, Georgia. Situat la 45 km de orașul Batumi și la 49 km de Aeroportul Internațional Batumi. Hotelul pune la dispoziția oaspeților 33 de camere (24 standart, 3 de lux și 6 camere semi-lux), un restaurant cu bucătărie georgiană și europeană, o sală de conferințe (70 persoane), un bar, un bungalow pe litoral, piscină, loc de joacă, parcare privată gratuită și plajă privată. Hotelul Andamati pune la dispoziția turiștilor un serviciu de transfer gratuit.

2

Unde se află Hotelul Andamati?

Hotelul Andamati**** se află în cartierul Lanchkhuti, stațiunea Grigoleti din Georgia. Hotelul se află la o distanță de 45 km de orașul Batumi, la 15 km de orașul Poti și la 318 km de capitala Georgiei, Tbilisi.

andamatihotel

În cameră…

Am primit cheia de la camera 404. Era destul de simplă, curată și mobilată cu tot ce trebuie: paturi, dulapuri, un televizor, aparat de aer condiționat, telefon, mini-seif. Cel mai mult mi-a plăcut balconul. Era destul de spațios și cu vedere spre pădurea de conifere și plantația de banane. Baia avea cabină de duș, prosoape, halate de baie, papuci și articole de igienă. De știut faptul că toate tipurile de cameră au aranjamente individuale sanitare. Prețul camerei de hotel include o masă. De asemenea, puteți utiliza spălătoria. Unele camere au o zonă de relaxare pentru a vă distinde după o zi obositoare. Hotelul Andamati oferă acces gratuit la internet pe întreaga proprietate.

5

În curtea hotelului

Hotelul Andamati  cucerește orice turist care îi trece pragul. Teritoriul complexului hotelier se întinde pe o suprafață de 2,5 ha și oferă oaspeților diverse oportunități de distracție. Întreaga proprietate este o oază de verdeață cu multe specii exotice. Când soarele arde puternic te poți relaxa pe o bancă în pădurea de conifere sau poți să citești într-un hamac în plantația de banane. Copiii se pot bucura din plin de spațiul de joacă dotat cu tobogan, saltea gonflabilă, leagăn, bicicletă, tot felul de personaje din povești și o piscină gonflabilă pentru copii. Locul arată ca un mic orășel al copiilor. Personalul hotelului poate avea grijă de copiii dvs. astfel încât să vă puteți relaxa din plin.

18

Și acum hai să sărim în piscină… Un loc de poveste înconjurat de palmieri, conifere și specii de leandru cu miros foarte puternic în timpul serii. Piscina este dotată cu sisteme de igienizare și filtrare permanentă a apei și are o adâncime variabilă de la 1 m la 2 m. Am stat toată ziua în soarele puternic și m-am scăldat până m-a ajuns oboseala. În apropiere de piscină există o scenă frumos amenajată pentru spectacole sau dansuri. Lângă piscină se află barul și o terasă. La bar puteţi încerca băuturile fresh sau să dansaţi pe ritmuri internaţionale (muzica se aude foarte tare dintr-un bungalou situat pe plajă).

16

Aici e liber la distracție pentru pasionații de sport. Există terenuri de tenis și badminton, tenis de masă, biliard în sala de conferițe (ultimul etaj al hotelului), volei sau fotbal pe litoral (există un spațiu special amenajat pentru fotbal), un club de noapte și diferite atracții acvatice. Seara jucam fotbal și volei pe litoral în timp ce apunea soarele sau mergeam la biliard.

dsc_0170

La masă

Dimineața luam micul dejun la restaurantul hotelului, iar seara mâncam la terasa de pe litoral. Am savurat o mulțime de preparate culinare din bucătăria georgiană. Pe masă nu lipsea vinul și berea locală (Natakhtari) sau celebra apă Borjomi și sucurile naturale (toate sucurile din Georgia sunt îmbuteliate în sticle, iar prin magazine nu am văzut sticle din plastic). Mai  multe detalii despre mâncărurile georgiene găsiți într-un articol publicat pe blog.

10a

Plaja privată

Plaja este curățată și netezită în fiecare zi. Fiind privată, plaja este foarte frumos amenajată: numeroase șezonguri, baldachine, paturi de plajă, fotolii bean bag, etc. Proprietarii hotelului pun la dispoziția turiștilor diverse oportunități de practicare a sporturilor nautice. Deci, ai şansa să testezi valurile. Zona este liniștită, iar pescărușii aproape că nu există. Plaja este deosebit de lată, iar intrarea în apă este lină.

22

Toată lumea merge pe plajele cu nisip galben, dar mai puțini au stat la bronzat pe plajele cu nisip negru. Întregul litoral al stațiunii Grigoleti are nisipuri magnetice de culoare neagră. Se spune că acest nisip special ajută la tratarea bolilor pulmonare cronice şi afecţiunilor sistemului nervos. Apa mării este perfectă. Curată, limpede şi caldă. Nu există alge, scoici, pietre sau deşeuri. Noi am alergat ca nebunii printre valuri și ne-am scăldat ore şi zile la rând.

Galerie foto:

12456a78910111212a131415161719202122a242526a2728

Text&Foto: Mircea Mitrofan

Lasă un răspuns

