Cazare în Herculane: Diana*** Resort

Băile Herculane, ROMÂNIA – 

O ședere plăcută într-o destinație are întotdeauna la pachet cât mai multe experiențe de neuitat. Săptămâna trecută am vizitat pentru a treia oară Băile Herculane și m-am bucurat din plin de frumusețea acestei stațiuni. Am stat la Diana*** Resort, un hotel de trei stele amplasat la poalele munților Mehedinți de o parte și Cernei de cealaltă parte. Aici gazdele m-au ținut pe palme pe tot parcursul șederii mele cu tot felul de atenții și momente speciale. 

Când am ajuns la destinație am fost întâmpinat cu multă căldură. Era seară, afară începuse să plouă, iar în interiorul hotelului se adunase multă lume. Gazda ne-a oferit un smoothie cu fructe și ne-a invitat să luăm cheia de la cameră. Băiatul de la recepție, zâmbitor și foarte amabil, mi-a întins cheia cu numărul 817. Mi-am luat rucsacul și am urcat opt etaje. Cu liftul, bineînțeles!

DSCF5328

Până a ajunge în cameră am studiat cu coada ochiului interiorul hotelului. Foarte frumos amenajat, cu mult bun gust, un spațiu interior generos, dotat cu mobilier nou și poate cel mai important aspect de menționat este personalul prietenos al hotelului. Hotelul are 10 etaje și a fost renovat complet în urmă cu trei ani. Diana Resort este o bijuterie pentru stațiunea Băile Herculane și poate una din cele mai bune unități hoteliere din zonă. Nu vreau să spun multe cuvinte frumoase despre acest hotel, ci să vă relatez cum m-am simțit cu adevărat la Diana Resort. Cred că niciun hotel nu mi-a oferit până acum atât de multe peisaje care să îți taie respirația de fiecare dată când te trezești dimineața. Toate camerele hotelului oferă vizitatorilor vederi panoramice spectaculoase și condiții de cazare foarte bune.

Diana*** Resort din Băile Herculane face parte din lanțul hotelier Bacolux Hotels. Hotelul oferă vizitatorilor 440 locuri de cazare în 220 de camere și dispune de două saloane restaurant modernizate: Restaurantul Clasic cu o capacitate de 300 de locuri și Restaurantul Rustic cu o capacitate de 250 de locuri. Turiștii cazați la Diana Resort se pot bucura din plin de un centru SPA și Wellness, o piscină interioară, o piscină exterioară, jacuzzi, saună finlandeză, săli de masaj și terapie, sală de fitness. Diana Resort dispune de o terasă situată în fața hotelului, un bar, un snack bar, două sali de conferință („Franz Joseph” și „Împărăteasa SiSi”) cu o capacitate de 180, respectiv 150 de locuri, o parcare cu 40 locuri.  Hotelul este situat la trei minute de centrul stațiunii.

5

Locul te face să te simți bine cu adevărat. Am avut parte de mult răsfăț, relaxare, ospitalitate, multă liniște, bună dispoziție și experiențe unice. Când am intrat în cameră am lăsat rucsacul la ușă, apoi m-am aruncat în pat. Din start am simțit tot confortul ăla pe care ți-l dorești atunci când pleci de acasă. Eram foarte obosit. Am stat cu ochii închiși preț de câteva minute, apoi m-am ridicat din pat și am început să-mi despachetez lucrurile. Camera era destul de spațioasă, decorată în nuațe de crem și maro, dotată cu mobilier modern, avea două fotolii, un pat confortabil, birou, mini-bar, televizor prin cablu, telefon și internet gratuit. Primele detalii care mi-au atras atenția atunci când am intrat în cameră au fost două lebede din prosoape care tronau pe pat. În dulap aveam două halate de baie, pilota și două perne. Fiecare cameră a hotelului are baie privată. Decorată modern, spațioasă și complet utilată, baia era dotată cu cabină de duș, uscător de păr, produse cosmetice și telefon.

DSCF5309.jpg

A doua zi, dimineța, am ieșit la balcon să admir cum răsare soarele. Puține hoteluri în zonă îți oferă la geam un spectacol al naturii de dimineața până seara. Acesta este un motiv în plus pentru care aș veni la Herculane cât mai des. Să-mi beau cafeaua la balcon, să mă bucur de natură, de aerul rece de munte și să ascult trilurile păsărilor. Balconul este foarte generos, echipat cu două scaune și oferă vederi panoramice asupra stațiunii. M-am îndrăgostit de peisajele Băilor Herculane văzute de la înălțime.

DSCF5297

Se mănâncă foarte bine la Diana*** Resort. Oaspeții sunt serviți cu preparate culinare atât din bucătăria locală cât și din cea internațională. Cele două saloane restaurant sunt destul de spațioase și elegante. Am savurat o mulțime de specialități: preparate din carne, pește, legume la grătar, ciorbe, supe, salate, legume și fructe, deserturi, etc. Toate acestea au fost stinse cu băuturi alcoolice și nealcoolice. Hotelul are și o frumoasă terasă unde vă puteți savura cafeaua admirând crestele munților sau să vă delectați cu diferite preparate culinare.

20170408_131829

Seara, în restaurant se cântă muzică live, se mănâncă bine și se dansează cu foc. Oaspeții hotelului au ocazia să se distreze până târziu în noapte, iar gazdele știu să organizeze în fiecare seară evenimente și petreceri tematice. Urmează cel mai așteptat și dulce moment al serii…

Următoarele momente au fost cu adevărat o binecuvântare pentru corp, minte și spirit. Ne-am tras halatul de baie și am plecat să testăm răsfățul și relaxarea. Ce alegem: piscină, jacuzzi, baie cu aburi, saună finlandeză sau masaj? Eu zic că e păcat să nu trecem pe la fiecare! Hotelul are un Centru Spa & Wellenss care pune la dispoziția oaspeților o gamă largă de servicii și terapii pentru îmbunătățirea sănătății.

Noi am ales să mergem la piscină. Am aruncat halatul pe șezlong și am sărit în apă. Piscina interioară are ferestre din podea până la tavan care permit să intre multă lumină naturală. Zona piscinei este dotată cu multe şezlonguri. Din piscină se putea vedea crestele munților. După ce am stat vreo oră în piscină am ieșit să mă întind pe șezlong. Mai târziu am intrat în jacuzzi. Prietene, ca-n rai! Îți jur! Când am intrat am simțit că mi se taie picioarele! Am stat acolo până am obosit. De știut faptul că accesul este gratuit la piscina interioară, la sauna finlandeză și la jacuzzi doar în baza brățărilor de acces.

10

La Diana*** Resort am avut parte și de câteva ore de pilates. Un trainer ne-a povestit despre istoria pilates-ului și cum a evoluat în timp. Am învățat câteva exerciții și tehnici de respirație. Am aflat că este nevoie de foarte multă concentrare și dorință pentru a practica pilatesul. Mi-a plăcut foarte mult această experiență. Te ajută mult să te cunoști pe tine însuți. Orele de pilates s-au desfășurat în sala de fitness a hotelului.

17903923_412788842414200_2765365388499110471_n

Cum ajungem la Diana*** Resort?

Diana*** Resort se află în stațiunea Băile Herculane, județul Caraș-Severin. Hotelul se află la două minute de mers pe jos de malul râului Cerna și la 250 de metri de centrul orașului. Gara locală este la aproximativ 3 km, iar Băile Termale 7 Izvoare și Lacul Prisaca, se află la mai puţin de 10 minute de mers cu mașina. Băile Herculane se află la o distanță de 158 km de Craiova, la 389 km de București, la 427 km de Brașov, la 648 km de Iași și la 850 km de Chișinău.

Galerie foto:

DSCF5281DSCF5285DSCF52861233a456788a11a17523219_412788979080853_619893008394640945_n17861713_412788825747535_7948184066703310536_n233a45a5b66a788a8aa17861575_1887584728164664_7611036459599521950_n8b8c8d8g8h9a1414a

Am vizitat Diana*** Resort în cadrul Conferinței Naționale „Întoarcerea la Apă” – Corp, minte, spirit @Herculane, organizată de Asociația ProTurism Herculane în perioada 7-9 aprilie 2017.

Text&Foto: Mircea Mitrofan

Lasă un răspuns

